2010. április 13., kedd

A szerelem mindent legyőz



Ezzel a régi 15 éves rajzzal zárom ezt a blogot. Talán majd lesz valamikor egy másik, ha jobb kedvem lesz, de azon csakis öntörvényű, szubjektív rajzokat teszek közzé, bár szerintem eddig is volt ilyen sok: ami nekem jó, nekem tetszik, felfedezés vagy terápia, groteszk mese. Se nem cuki, se nem trendi, se bájolgás, se dadogás, se megrendelés. De az is lehet, hogy nem lesz ilyen, mit tudom én. Lehet, hogy kecskepásztor leszek, vagy hajléktalan.... Nem én osztom a lapokat. Lényeg, hogy jólesett volna több kommentár, kritika, baráti hozzászólás, vállonveregetés, bíztatás. Csók!

13 megjegyzés:

emoke írta...

le is trölöd vagy azért marad mementónak?

nagytomsky írta...

Sajnálnám... bár csak most fedeztem fel ezt az oldalt...
Köszi, hogy az indexen megemlékeztél rólunk is; mi is büszkék vagyunk rá, hogy velünk állítottál ki tavaly! :)

Névtelen írta...

Pedig nekem tetszenek a rajzaid :)
NL

Szántói Krisztián írta...

Örülök, ha tetszik! Igen, én is csak azért indítottam blogot hátha valakit érdekel,tetszik vagy bosszant, hátha valaki szól hozzám, hátha így valaki felfedez és munkát ad, vagy csak egyszerűen barátkozni akar, mert meglát belőlem valamit. Igaz, én se nézem sűrűn más grafikusok blogjait, és nem vagyok kommunikatív alkat, tényleg akkor írok más munkája alá, ha szívből tetszik valami, soha nem tudtam csevegni, és társaságban is háttérbe szorulok. Egyébként pont ma raktak fel a hg.hu oldalra, mint a 7 grafikusa. Pedig nem vagyok egy nyomulós fajta, nem igazán tudom eladni magam, úgyhogy meglepődtem, hogy megkerestek. Amúgy ez csak egy blog, de néha elég csak pár jó szó. Ha lesznek új rajzok, lesz új blog. Kell egy kis változás.

Névtelen írta...

Kár lenne! Jók a grafikáid. :) Pár hónapja én is látogatom az oldaladat, de nem kommenteltem, pedig még a Biblia történetek rajzai (nem véletlen, hogy nem meséket írtam) is nagyon tetszenek nekünk. Ádám világgá megy - ezt értem. De azért te maradj! :)
üdv,
egy laikus szemlélődő

Bogi írta...

Ne viccelj, Krisztián! Attól, hogy a legtöbb ember nem kommentel, attól még fontos, hogy folyamatosan látható vagy. Én kérlek még tanítom is a rajzaid.. értem ezalatt, hogy a gondolkodásmódot, ami az illusztrációhoz kell, sokszor a te munkáiddal illusztrálom :O) És sok képet pont innen szedtem bele az előadásba. Most szombaton is ott leszel egy grafikus felnőttképzés illusztrációs anyagában. Szóval nem kérdés: KELL Szántói Krisztián blog! Jó? Ezen ne is vitatkozzunk...:-)

Szántói Krisztián írta...

Köszönöm Bogi! Ezt se tudtam!

Mónika írta...

Így van, max szünetet tarts, aztán hajrá tovább!!

Névtelen írta...

Jajj, ne már! Az ilyen végleg és örökre és mindhalálig kifejezések jutnak most eszembe, ami olyan kilátástalan és ennek szerintem nincs itt a helye és ideje, mivel sokan látogatják a blogodat!:))) Ez csak egy felület, ahol szintén kifejezheted magad, ne egy kommunikációs csatornaként fogd fel akkor, légyszi, légyszi, te sem vagy túl "beszédes" egyébként én is ilyen háttérbe "nyomulós" típus vagyok, de a munkáim beszélnek helyettem, szerintem helyetted is!!!

Szántói Krisztián írta...

Lám, nem is érdekel ez olyan sok embert.

szepp írta...

héééé, én már akartam rendszeres olvasód lenni :), de én sem vagyok az a fajta na....de ezt az utolsó bejegyzést látva...most megteszem.
üdvözlettel:szepp

Lantos p. István írta...

Figyelj, csináld ezt a blogot, mert nem tudhatod, hogy ki figyeli csak úgy csendben.

Gasper írta...

Hülye vagy, ha abbahagyod!

És ezt egy dobostorta fölött a cukiban is a szemedbe mondom. :)