2009. július 1., szerda

Fruzsina szurkolói plakát a MOME felvételije alkalmából

5 megjegyzés:

krisztina maros írta...

:) ilyen szurkolás mellett csak jól sikerülhet! hajrá!

Mónika írta...

de jó fej vagy:)
hajrá fruzsina

Domokos Fruzsina írta...

pff...köszönöm :)mindenkinek...Krisztinek hajrá! Ő az ász, én nem tudok rajzolni.
Csak improvizálni.
Kriszti és Sanyi mentorkodásából tudom azt is, amit tudok egyeltalán.
....

Csala Sándor írta...

Kiváló, Krisztikém, kiváló! :)

Domokos Fruzsina írta...

És... amit én a Szántói Krisztiántól kaptam, azt soha nem fogom tudni meghálálni.
Ha valaha is viszem valamire az életben, azt csak Neki és Csala Sándornak köszönhetem.

Gyakorlatilag ők neveltek fel.

Amikor teljesen csődbe jutott az életem egyéb zűrös családi (bár ilyenem nem igen volt) problémák miatt. 16 évesen már egyedül kellett boldogulnom, rengetegszer megtörtem, ideggondozóba kerültem párszor, s egyéb szép dolgok...mindegy.

De ezekből a mélypontokból önfeláldozó módon (hiszen akkoriban nekik is volt elég problémájuk, gondjuk) ők támogattak fel, rendezgették a dolgaimat, patronáltak, segítettek, amiben csak lehetett (mint még most is).

Így Krisztiánnak és Sanyinak végtelen köszönettel és hálával tartozom, hiszen ők határozták meg az életemet. És jelenleg is ők azok, akik a legfontosabb irány- és mérvadó személyek számomra.